Nee, het is geen zelfdodingsmiddel. Je gaat er vreselijk van braken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt er ook andere schade aan overhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan zeker maar aan alles waar 'te' voor staat kun je doodgaan, ook aan teveel water. Het ligt natuurlijk ook aan het middel. Het ene medicijn is kritischer qua overdosering dan het andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de inhoud van een doosje tegelijk inneemt, zou dat kunnen. Maar dat is nooit zeker.
Lees verder de bijsluiter als je perongelijk een dubbele dosis hebt ingenomen. Daar ga je in ieder geval zeker niet dood aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan krijg je een hartinfract, wat je inderdaad fataal kan worden, omdat je bloeddruk dan te laag wordt. Zowel hoge als lage bloeddruk kan een hartinfract veroorzaken.